Klanthelden in de 9 + organisatie

excelleren in emotionele klantbeleving Publicatiedatum: mei 2014 gekartonneerd
    • Klanthelden in de 9 + organisatie_0
    Klanthelden in de 9 + organisatie

    Verkoop je Klanthelden in de 9 + organisatie in een paar klikken
    op fnac.be

    1. Je zet het artikel in de verkoop
    2. Een klant koopt je artikel
    3. Je verstuurd je artikel
    4. Je wordt betaald
    • Samenvatting
    • Product details
    • Garantie
    • Inbegrepen accessoires
    • Verschijningsdatum mei 2014
      Uitgeverij
      Indeling 15cm x 23cm

      Alle Karakteristieken bekijken

    • Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:... Het vervolg lezen

    • Niet meer op voorraad

      Niet beschikbaarin de winkel

      Gratis afhaling

      Bekijk alle opties en leveringstermijnen
    • Tevreden
      of geld terug
    • Fnac Klantenservice
    • Gratis retour
      in de winkel
    • Betaling

    Woord van de uitgever Klanthelden in de 9 + organisatie

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in: - methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren; - cases, achtergronden en resultaten van class leaders; - de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden; - nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren. In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren!

    TECHNISCHE EIGENSCHAPPENKlanthelden in de 9 + organisatie

    • Verschijningsdatum mei 2014
    • Indeling 15cm x 23cm
    • Gewicht 0,4240kg

    Reviews van klanten Klanthelden in de 9 + organisatie

      Let op Er heeft zich een probleem voorgedaan, gelieve later opnieuw te proberen.