Het einde van online winkelen

Wijnand Jongen (Auteur) De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is Publicatiedatum: november 2016 (paperback) in Nederlands
    • Het einde van online winkelen_0
    Het einde van online winkelen
    • Samenvatting
    • Product details
    • Garantie
    • Inbegrepen accessoires
    • Verschijningsdatum november 2016
      Indeling 15cm x 23cm
      Aantal pagina’s 256

      Alle eigenschappen bekijken

    • De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe... Het vervolg lezen

    •  €24,99
       €23,74

      Nog 1 op voorraad

      Gratis levering

      In de winkel

      Gratis afhaling

      Bekijk de voorraad in de winkel

      Bekijk alle opties en leveringstermijnen
    • Tevreden
      of geld terug
    • Fnac Klantenservice
    • Gratis retour
      in de winkel
    • Betaling

    1 speciale aanbieding Het einde van online winkelen

    • Ledenprijs
    Voeg de Fnac-kaart toe aan je mandje en geniet meteen van 5% korting op al je aankopen.
    Waarom Fnac-lid worden? Ontdek alle voordelen!

    Woord van de uitgever Het einde van online winkelen

    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.

    TECHNISCHE EIGENSCHAPPENHet einde van online winkelen

    • Auteur Wijnand Jongen
    • Verschijningsdatum november 2016
    • Indeling 15cm x 23cm
    • Gewicht 0,5780kg
    • EAN 978-9047009948
    • ISBN 9789047009948
    • Aantal pagina’s 256
    • Formaat 15,10 x 23,00 x 2,40 cm
    • Nettogewicht 0,57 Kg

    ANDERE WERKEN Rond Wijnand Jongen

    Reviews van klanten Het einde van online winkelen