Het einde van online winkelen

Wijnand Jongen (Auteur) de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is Publicatiedatum: november 2016 (paperback) in Nederlands
    Het einde van online winkelen_0
    Het einde van online winkelen_1
    Het einde van online winkelen
    • Samenvatting
    • Product details
    • Garantie
    • Inbegrepen accessoires
    • Verschijningsdatum november 2016
      Uitgeverij Atlas-Contact
      Indeling 15cm x 23cm
      Aantal pagina’s 319
    • De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe... Het vervolg lezen

    • Niet op voorraad

      Niet beschikbaar in de winkel

      Gratis afhaling

      Bekijk alle opties en leveringstermijnen
    • Tevreden
      of geld terug
    • Fnac Klantenservice
    • Gratis retour
      in de winkel
    • Betaling

    Samenvatting

    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.

    Klantenbeoordeling Het einde van online winkelen

    Wees de eerste om je mening
    te delen over dit product

    Geef je mening ✔ Je beoordeling is geregistreerd

    Gedetailleerde kenmerken

    Uitgeverij

    Atlas-Contact

    Verschijningsdatum

    november 2016

    Indeling

    15cm x 23cm

    Gewicht

    0,5780kg

    EAN

    978-9047009948

    ISBN

    9789047009948

    Aantal pagina’s

    319

    Formaat

    15,10 x 23,00 x 2,40 cm

    Nettogewicht

    0,57 Kg